A StOrY tO tELL~~~

it's bout my writing..
it's bout me expressing my feeling through my
writing..

it's bout me and my ideas..
it's bout me spend my free time..
and...
it's all bout me...

Sunday, May 24, 2009

**1 + 1 = ?** part 2

2

ZIYA

Satu kereta bantai gelak.
” Apahal minah tu? Ko kenal dia ke Adam?” tanya Mie. Tone gelak masih ada, namun tumpuannya masih pada pemanduannya.

” Hahahaha... Mana ada. Entah sapa entah. ”

” Aku kenal yang sorang tuh. Najwa namanya. Budak chemical, 2nd year. Tapi yang lain aku tak tahu la plak. Yang melatah tu aku pernah nampak. Tapi tak tau nama la. ” macam biasa, Jan memang informer yang hebat.

Aku pun memang pernah nampak minah tu. Tapi tak ingat la kat mana. Yang penting memang familiar la.

" Oi mamat baju biru!"

Aku pandang bajuku. Memang kaler biru. Aku buat muka pelik. Aku tengok minah tuh dah semacam jeh. Terus masuk kereta, tak dengar bunyi dah. Kawan-kawan dia plak sengih-sengih sambil terus masuk kereta gak. Aku jugak yang berkerut-kerut ni. Tapi.....

” Hahahahaha... Gila lawak la minah tuh. ” tak habis lagi gelak dari tadi.

” Ko perasan tak Dam, tadi waktu kat meja makan pon minah tu jugak cakap sikit punya kuat. Aku rasa diorang tengah cakap pasal ko la. ” tambah Mie.

Ni yang aku rasa kembang tak hengat nih. Saya tau saya fofular. Terima kasih semua. Ahakz!

No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template